Ramadhan al mubarak...

hmm.... puasa datang lg.... lama sgt da x de ntri or maklumat terkini, ni sume pasal masa cuti ari tu aku wat pengubahsuaian rumah... ubah sume tu x la, cuma tukar siling ngan lantai je....so bila da wat renewation tu habis la sume brg2 yg bersepah...termsuk la ngan modem aku yg spai skang masih x jpe, yg x d ketahui d bwh timbunan yg mn satu.....kikiki.....mula2 dulu byk sgt brg2 yg aku rasa mcm syg je nk buang or kluarkn dr umah....aku penah dgr kata Oprah dlm talk show dia, bila anda bawa 1 brg masuk ke rumah, anda kena buang 1 barang dr rumah anda....mmg ada benarnye ckp Oprah tu....so aku pun mengambil langkah membuang mn2 brg aku rasa da hampir setahun aku x gunakan.....so klu anda ade lg simpan brg2 yg dah lama sgt anda x gunakan elok la di buat sesuatu......


2 comments:

  1. Mazlina my

    Mesti umah dah cantekkk nie!!

     
  2. siti_m

    selamat hari raya maaf zahir dan batin untuk din sekeluarga

     

Post a Comment