Jom beriadah!!!

Jom beriadah!!!! petang cuaca cantik! jom la kayuh! tu ayat2 kwn2 yg br beli basikal....hehehehe... aku ok je....tp awal2 aku bg tau x mau g jauh2 dlu, try g teluk rubiah dlu...so ptg td berkayuh la ktorng ke teluk rubiah....

ni basikal shahriman br beli...
fadhlur pun beli basikal br jgak...duit APC katanye....
yang warna hitam tu la basikal aku...pun duit APC, tp tahun bila ek? 2006 kot! warna putih tu basikal boy...mahal tu brand proton, korng jgn ingat proton kuarkn kete je!
tu la benda kenangan dlm perkhidmatan aku, nk dpt lg tah bila...bila aku tgok basikal tu semakin bersemangat untuk berkhidmat untuk mendidik anak bangsa, bukan bersemangat unutk dpt APC lg! tp kata org rezeki jgn di tolak! musuh jgn di cari... tp klu musuh cr kita cam na ek???? sapa leh tlg jwb???


2 comments:

  1. siti_m

    kalo musuh cari kita... kita lawan la balik ahaks..... semoga menjadi pendidik yang berdedikasi

     
  2. donn

    tq ct m....frust sekolah kita x dpt ASC....

     

Post a Comment